Blogitauko mutta ei seksitauko

Olen ollut hiljainen, kyllä.

Olen seurustellut, kyllä. Olen eronnut, kyllä. Taas vapailla sinkkumarkkinoilla ja se vaan on mun juttu. Nautin kun saan treffailla uusia ihmisiä ja tutustua uusiin miehiin ja naisiin, ja harrastaa seksiä. Olen jo todennut, että tarvitsen seksiä todella paljon, enemmän kuin moni muu. Miestenkin kanssa tulee vastaan se, että he eivät jaksa yksinään tyydyttää tarpeitani. Haluan monta kertaa päivässä-toki en ehdi joka päivä, mutta kuitenkin. Haluja riittää.

Nyt alan taas aktivoitua täällä kertomaan kokemuksistani. Viikonloppuna on tiedossa firman pikkujoulut ja oletan, että jotain pientä vipinää voisi syntyä joko siellä tai jatkoilla. Miten teidän pikkujoulut, joko on vietetty ja johtiko mihinkään kuumempaan?

Libido.fi - Seksilelut- ja välineet!

Kommentit