Seksiä, seksiä, seksiä!

Mites teidän kesä menee? Olen vähän viettänyt tässä hiljaiseloa, reissannut, ulkoillut, shoppaillut, nähnyt ystäviä, aika vähän on nyt ollut mitään sutinaa.

Olen itse ollut hiukan koukussa tuohon Happy Pancake - 100 % ilmainen deittisivusto, kun on ilmainen olen saanut monia kavereitanikin sinne liittymään. Meillä on tälläinen sinkkuhaaremi, joskus ollaan pidetty vähän "kimppakivaa", voiko sellaista tunnustaa? Ollaan siis kutsuttu toisinaan pari-kolme miestä ja sitten meitä on useampi nainen ja tehty yhteistreffejä, jotka ovat päättyneet "siihen".

Nyt lauantaina mulla oli treffit Match.com – Liity tänään ilmaiseksi! kautta. Ja ihan silkat seksitreffit. Ensin kyllä tavattiin julkisella paikalla, käytiin parilla, jonka jälkeen tultiin meille ja nussittiin koko yö. Jestas että oli antoisaa, sain varmasti satoja orkkuja. Mietin vaan, että kuinka monta sitä oikeesti jaksaa, tuntuu että on niin kyltymätön, ja saan todella todella helposti, joskus vähän liiankin helposti, siksi kai olen niin seksiin addiktoitunut.

Miten te muut naiset, saatteko te jatkuvia lähes loputtomia orgasmeja tai miehet, saako teidän seksikumppaninne?


Kommentit