Blogihiljaisuus = sex in the city



Olen ollut blogihiljainen syystä, että olen käyttäytynyt kuin pahin sinkkunainen ja todellakin tapaillut ja treffaillut miehiä ja KYLLÄ, olen harrastanut seksiä. Vapaata, villiä ja rietasta ja nauttinut ihan täysillä. Välillä on täysin lortto-olo kun paneskelee ensin toisen kanssa ja sitten toisen mutta PRKL, on panettanut ihan pirusti. Olen kuin kiima-aikainen eläinnaaras, jolle on kelvannut lähes muna kuin muna. Ja hyvää on tehnyt, niin pirun hyvää. Myönnän, olen seksiaddikti, mutta nautin siitä.

Hetkittäin mietin, voinko ikinä alkaa parisuhteeseen näiden seksihalujeni kanssa. Lähestulkoon poikkeuksetta minä olen se, joka haluaa seksiä enemmän. Voiko nämä halut joskus lieventyä. Tuntuu, ettei milloinkaan.

Seksintäytteistä kevättä itse kullekin, lupaan olla taas paaaaaaljooon aktiivisempi!

Kommentit