Pikaiset seksitreffit

Eilen kirjoittelin kun oli viestittelyä varatun kanssa, niin eipä siinä sitten kauaa mennyt, kun hällä tulikin tilaisuus tulla tapaamaan minua. Osa varmasti paheksuu käytöstäni, mutta tämä on minun elämäni enkä ole vastuussa miehen teoista. Olen useampia varattuja "hoidellut", ja ihan vakio on, että kotona vaimo ei ole kiinnostunut seksistä. Jos toinen on, niin onko se ihan okei kieltäytyä kokonaan perustarpeesta? Miksi siis vaimot itkevät kotona kun mies käy vieraissa. Käytkö sinä vieraissa?

Joka tapauksessa tapasimme erään täälläkin mainostamani seksisivuston kautta. Olen rekisteröitynyt useampiin ja viestejä saan kyllä paljon. Miehiltä kysyttäessä halukkaita naisiakin kuitenkin riittää, mikä on ihan hienoa! Yleensä nämä on naisten markkinat. Itse valitsen vain ne, kenen kanssa alan viestitellä enemmän.

No, hän siis tuli ja seksi oli ihan oikeasti taivaallista. Hän otti minut todella huomioon, oli halukas, hellä ja samalla vaativa, ja sain monta orgasmia! Ei kaduta tuon taivaallista paneminen varatun kanssa, päinvastoin, hyvää seksiä on tarjolla, ja minun elämässä se on perustarve. Jatkan siis tapailua, tämän miehen kanssa ehkä uudestaan. Moraalista ongelmaa minulla itselläni ei ole koska olen sinkku, mutta suurin osa ei ole.

Mutta tyydytettynä, nauttineena uuteen, ihanaan, aurinkoiseen päivään!

(Anonyymi kommentointi mahdollista, ei tarvitse jättää sähköpostiosoitetta eikä muitakaan tietoja!)

Kommentit

  1. Jos ei kotona pillua saa niin onneks naapurissa saa. Käytän Flirtfair ja VictoriaMilanin palveluita, ja pikkua on kyllä tarjolla onneks aina kun tilaisuus koittaa! NJAM!

    VastaaPoista
  2. Minä olen nainen ja 20 vuotta avioliittoa takana. Miestäni ei kiinnosta seksi, ei yhtään. Liityin jäseneksi Victoria Milaniin ja noin 2x kuukaudessa työmatkoilla tapaan paikallisen miehen. Hyvää seksiä on ollut ja homma toiminut kaikin puolin hyvin. Jatkan, enkä koe tekeväni väärin, kun en miestäni kiinnosta!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti