Onko seksuaalinen nainen hyvä vai huono juttu?

Lupaamani Firstdate-arvostelu tulossa paremmalla kirjoitusaikataululla. Liityhän mukaan kuitenkin tästä linkistä: Liity ilmaiseksi! www.firstdate.fi

Olen saanut kuulla sekä positiivista että negatiivista voimakkaista seksuaalisista haluistani. Mitkä ovat teidän mielipiteet? Itse seurustelin koko teini-iän nuoruudenrakkauteni kanssa, ja jo silloin tuntui, että hyvin nopeasti minä olin se, joka halusin jatkuvasti.

On toki miehiä, joiden kanssa halut kohtaa, mutta on myös monia jotka väsyvät tahdissani. Siinä osasyy, miksi haluan nauttia sinkkuudesta. Saan ehkä enemmän seksiä kuin seurustellessani. Lähes aina baarista tarttuu mukaan joku, lisäksi minulla on vakipanoja joita tapaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Ja kun mieli tekee joka päivä, käytän myös paljon sivustoja pelkkään seksiin, salaiseen seksiin. Näitä siis mm. Sexpartner (Haluaisitko tavata kuumia tyyppejä? Luo profiili heti. Sexpartner.fi), Victoria Milan (Elvytä intohimosi. Hanki salasuhde. - www.victoriamilan.fi), ja FlirtFair (Löydä aitoa seksiseuraa Flirtfair.fi). Käytän näitä täysin estoitta, vaikka varsinkin VM:lla on suurin osa varattuja...

Olen siis elänyt parisuhteissa ja sinkkuna. Seksiä olen saanut aina ja paljon, mutta silti tuntuu, että pitkässä suhteessa minä olen se, jonka himot hyrrää kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat pimpsaa joka päivä?

Seuraavan kumppanin toivon olevan oikeasti vahvasti seksuaalinen. Se ei toki ole SE AINOA seikka, minkä perusteella etsin sitä toista puoliskoa, vaan moni muukin asia, mutta en halua miestä joka ei ole yhtä halukas seksiin kuin minä. Nyt sinkkuna todella nautin, voin harrastaa seksiä aina kun haluan, sillä halukkaita miehiä kyllä riittää!

Miltä teistä tuntuu, jos nainen haluaa usein seksiä? Onko se rasite vai hyvä juttu miehelle?

Kommentit