Puhelinseksi-ilta

Lupaamani deittiarvostelu ei toteudu vielä tänään, koska en ehdi tavata tänään ketään :). Eli testaan deittisivustot ja kerron sitten miten meni. Minulla on erittäin positiivisia kokemuksia ilmaisesta Firstdate sivustosta (tuosta linkistä voi liittyä). Olen löytänyt sieltä ihanaa seksiseuraa mutta olen myös pitempiaikaisen suhteen. Eräs ystävättäreni on tavannut tuota kautta elämänsä rakkauden.

Meillä on aika laaja sinkkupiiri. Vapaalla jalalla on melkoisia kaunottaria, villejä ja estottomiakin. Käymme välillä viihteellä, sinkkuristeilyillä jne. Sinkkuus on osin elämäntapa, mutta jos joku tulee ja vie jalat alta, olen valmis vakiintumaan.

Tällä hetkellä nautin villistä seksistä, estottomasti haluistani. Nytkin kihelmöi alapäässä, tuleppa linjoille niin harrastetaan vähän puhelinseksiä! Sinä otat kalusi käteesi ja minä laitan vibran laulamaan...

Kommentit