Ekat treffit elikä firstdate

Tämä sinkkutyttö on viettänyt rauhallista koti-iltaa.

Minulla on lupaava ehdokas Firstdaten kautta tiedossa, kenet ehkä tapaan huomenna. Lupasin arvostella deittipalveluita, ja pidän tästä kovasti, jotenkin ehkä siksi, että minulla hyviä kokemuksia sieltä. Toki naiselle riittää AINA ja joka palstalla juttuseuraa, mutta silloin kun mielessä voisi olla jopa romanssi, täällä olen tavannut kivoja asiallisia miehiä, noh asiattomiakin, ja ihan silkkaa seksiä myös.

Jos kiinnostaa niin tästä pääset rekisteröitymään, muista lähettää flirttitervehdys ja kone arpoo sinulle sopivia ehdokkaita. Ihan ilmaiseksi oon itse ollut rekisteröityneenä:



Vähän toki huominen mua jänskättää, kun mennään oikein syömään ja parille. Illasta voi siis kehkeytyä mitä vaan. Se vaan, kun olen aina niin himokas niin housut lähtee hyvin nopeesti pois, jos toinen näyttää vihreää valoa, ja useinhan miehet on valmiita mihin vaan. Yritän tämän illan nyt pidätellä halujani.

Kommentit